فکر تو

 

I Think About You Every Day Though I don't write Or call you As often as I would like to I spent time every day Thinking about you Sometimes it is A memory of something we shared Other times it is An incident in my life That I imagine myself Telling you about No matter what it is In my mind I write and call you every day And I miss you

هر روز در فکر تو هستم گر چه آن قدر که می خواهم به تو نامه نمی نویسم یا تلفن نمی کنم هر روز در فکر تو هستم گاه در فکرِ خاطره ای که با تو داشته ام و گاه در رویاهایم برای تو آنچه برایم رخ داده را تعریف می کنم مهم نیست به چه فکر می کنم هر روز برایت نامه می نویسم یا به تو تلفن می کنم و دلم برایت تنگ می شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 آبان 1393 ا 20:3 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.